A & A spacer courtauld institute of art
login
quick search advanced search browse temp folder
 SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Post new topic    Reply to topic    gothicivories.courtauld.ac.uk Forum Index -> Exhibitions
View previous topic :: View next topic  
Author Message
zhang li

PostPosted: Tue Oct 16, 2018 2:57 am    Post subject: Den eneste undtagelse er en Reply with quote

Hvis du har l?st nogen af ??mine tidligere anmeldelser, ved du, at jeg har en bestemt ideel sko, som jeg s?ger efter. Min perfekte traileskoen ville v?re en med Nike Air Max 90 Femme en minimal ?vre, der passer som en handske over forfoden, en bred t? boks, fremragende dr?ning, godt greb, bl?dt ride, 0-4mm h?l / forfods differential og tilstr?kkelig d?mpning til at k?re 100 miles. For to ?r siden syntes denne sko umulig at finde. Heldigvis ser det ud til, at jeg ikke er den eneste person, der f?lger denne skosko, da flere og flere skovirksomheder synes at komme ud med det jeg kalder "mid-imal" trailesko muligheder. Et s?dant selskab er Montrail, og Adidas ZX 700 Femme indf?relsen af ??den nye Fluid Flex synes at opfylde hver eneste af mine ?nsker (vel, i en sko mindst). Jeg har v?ret meget begejstret for at pr?ve det lige siden jeg f?rst fik vind af det. Flura Flex beskriver deres Fluid Flex p? deres hjemmeside som f?lger: "En 4mm offset, artikuleret mellems?l og toothy microlug yders?l, garanterer FluidFlex ? en t?t p?- jorden f?Nike Air Presto Mujer ler, at begge b?jer med den naturlige bev?gelse af din fod og samtidig beskytter den. "De lister den som vejer 7,6 oz og har en 11 mm forfodsh?jde og 15 mm h?lh?jde. De anf?rer ogs?, at den har en "sikker pasform og t?t passende ?vre." Jeg vil specifikt tage fat p? dette inden for kort tid. De venlige folk i Montrails PR-afdeling havde fors?gt at f? mig til et tidligt produktionspar i november, men den begr?nsede runde endte med at blive talt for, og til min skuffelse endte Nike Roshe Run Mujer jeg med at vente, hvad der syntes at v?re for evigt for endelig at f? et par. Da jeg plaget dem ubarmhjertigt, overraskede Pete mig med et par 3 eller 4 uger siden (k?bt fra Running Warehouse). De var en st?rrelse 11 og jeg b?rer 10,5 i de fleste sko. Da jeg pr?vede dem, syntes de ok, s? jeg endte med at l?gge 57 miles p? dem, f?r Montrail sendte mig et par i min Nike Air Huarache Femme normale st?rrelse. (Disclosure: sidstn?vnte par blev leveret som en mediepr?ve - gratis). Jeg er glad for at jeg fik 10,5'erne. Selvom 11'erne f?lte sig godt, satte de bare p?, da jeg faktisk testede dem, var der en masse slop i passformen, og jeg holdt fast i t?erne mod fronten p? lange nedk?rsler. 10.5'erne passer meget bedre. Med det hele sagt, lad os tale om skoen! Den ?verste er meget minimal, med n?sten ingen struktur overhovedet. Den eneste undtagelse er en interessant Nike Air Max 90 Damepolstret sektion p? venstre og h?jre side af h?len kop. Disse "bump outs" sidder lige under min ankelben og producerer ikke ubehag. Med en s?dan minimal h?l ville jeg g?tte, at de er der for at holde h?len l?st ind i skoen og dermed forhindre glidning, hvilket er pr?cis det, de g?r. Jeg er ret f?lsom over for denne type ting, og n?r jeg er p? farten, kan jeg ikke Nike Air Max 270 Dames engang f?le dem. Og mine h?le glider ikke, s? jeg ville kalde det et vellykket design. St?rrelsen 11 vejer ind Nike Air Force 1 Dames p? 8,25 oz og af en eller anden grund kommer min st?rrelse 10,5 ind p? 8,3 oz. Men ... Jeg har lige vejet dem, og de har noget snavs og grist p? dem. Uanset hvad, det er ret lys for en "mellem-imal" sko.
Back to top
View user's profile
Post new topic    Reply to topic    gothicivories.courtauld.ac.uk Forum Index -> Exhibitions All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum